Oktober 2022, de terugkeer van de muziekestafette na een noodgedwongen coronapauze. Mooi moment om onze deelname eens anders en projectmatig aan te pakken. We hebben onze muziek in een ander jasje gestoken en met een ander sausje overgoten, om het zo maar eens te zeggen. Mede door de medewerking van enkele gastmuzikanten hebben we het publiek in de wederom goed gevulde kerk een hele andere “sound” voor kunnen schotelen. We brachten liederen als ‘Back at the Chicken Shack’, ‘Rock Medley’ en ‘Bad Bad Leroy Brown’ ten gehore.
Een swingend en afwisselend programma met meerdere solistische hoogstandjes. Al met al voor zeer enthousiaste toehoorders (maar zeker ook voor onszelf) een meer dan geslaagd optreden en qua samenstelling zeker voor herhaling vatbaar.
