Zaterdagavond 14 januari : regen, regen en nog eens regen. Gelukkig hadden we de avond ervoor de aanhanger al ingepakt en zo ging onze slagwerkgroep opgewekt richting Delden om mee te doen met de Slagwerkavond van Drumfanfare Delden. Daar aangekomen werd snel de aanhanger uitgepakt en in een klas- lokaal werd alles alvast klaargezet. We waren als 4e aan de beurt en konden we dus mooi de verrichtingen van de eerste groepen volgen. Toen werd het snel ons instrumentarium klaarzetten om op het teken van Roy ons concert te starten. Het geheel werd door Rolanda en Yoren met een vrolijke noot aan elkaar gepraat. We brachten 5 nummers ten gehore afwisselend met slagwerk en percussie. Het geheel was goed verzorgd alleen jammer dat het publiek het een beetje liet afweten door het slechte weer. Het was weer een goede ervaring en tevreden keerden we huiswaarts om aldaar onze instrumenten weer in de Klanken op te bergen.

Naast ons eigen optreden waren er ook andere slagwerkgroepen te horen; Percussie uit Buurse, Slagwerkgroep Excelsior uit Lonneker, Slagwerkgroep Drumfanfare Delden en De Pleerstökskes uit Haaksbergen. Samen hebben we een hele mooie avond neer kunnen zetten.