In 2022 hadden we fysiek ons plekkie aan de Schapenstraat alweer terug en dit jaar is dat
Agenda-technisch ook voor het eerst sinds 2019 weer gelukt. Bloazen met carnaval in februari, zo hoort dat ook volgens de meesten.
We werden gastvrij ontvangen met koffie bij bar-brasserie Zwakenberg. Al vroeg stond er veel publiek langs de route en wij konden dus snel lekker “los gaan”. Vlak voor 14 uur kwam de optocht met de gebruikelijke carnavalsdecibellen er aan. Wij konden vervolgens vanaf ons “podium” ook volop genieten.
Daarbij werden we door Zwakenberg ook nog getrakteerd op drinken en een flinke schaal met
lekkere warme bitterballen, die we dankbaar en smakelijk op hebben gesmikkeld.
Al met al was het weer een prachtige optocht, waaraan duidelijk weer door velen veel aandacht is
besteed.