Op donderdagavond 6 april gingen het B-Orkest en de Slagwerkgroep met een volgeladen aanhanger richting Zozijn. Tijdens het klaarzetten van onze spullen, liepen de bewoners langzaam binnen. Het enthousiasme was gelijk te merken – wat hadden ze er een zin in! De afwisseling tussen het Orkest en de Slagwerkgroep viel goed in de smaak en er werd flink gedanst en genoten. Na elk gespeelde nummer volgde er een hard applaus en een aantal bewoners vonden het zó leuk dat ze zelfs nog even hebben meegedaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *