Op 27 april mochten wij met een klein groepje het hijsen van de vlag bij het Angeli Custodes
muzikaal begeleiden. Netjes in het zwart – met een oranje accent – stonden wij er om 10.30 uur
helemaal klaar voor. Toch wel spannend zo met zes muzikanten, in plaats van met het hele orkest.
Na het hijsen van de vlag en het spelen van het Wilhelmus, gaven we nog een kleine aubade, welke
we uiteraard afsloten met een ‘Lang zal hij leven’. Er werd uit volle borst meegezongen. Wat een
feest zo buiten in de volle zon!
Achteraf werden we uitgenodigd voor een lekker kopje koffie, met een feestelijk gebakje.
Een goed begin van een mooie Koningsdag!