Op donderdagavond 11 mei trokken we met goede moed onze mooie zwarte bloezen weer aan. Dit keer stond er een optreden bij verzorgingstehuis Angeli Custodes op het programma.


Met een volle bezetting zetten we ons neer in de al druk bezette Kapel. De bewoners hadden er duidelijk zin in en konden niet wachten voordat we begonnen met muziek maken. We brachten verschillende nummers ten gehore, waaronder bekende liedjes als “We will rock you” en “Tango d’Amore”, maar ook moderne nummers als “A night like this” en Zandloper”. We hebben een mooi optreden neer kunnen zetten waar zowel wij zelf als de bewoners van hebben genoten. Ook onze jeugdleden hebben hun beste beentje voorgezet en het super goed gedaan!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *