Het was weer zover, Pinksteren! En dat kan in Raalte maar één ding betekenen; het is tijd voor Ribs en Blues. Net als eerdere jaren stonden we op zondag 12.00 uur met volle bemanning klaar om de Kidscorner een groot succes te maken. Na een korte kennismaking links en rechts, was iedereen er klaar voor. De kraampjes werden bemand, de vuurkorven werden aangestoken en de schmink werd klaargezet.

In tegenstelling tot vorig jaar, was het weer dit jaar prachtig. De zon scheen, het was lekker warm en om 13.00 uur stroomden de eerste mensen het terrein op. Al gauw waren de eerste broodjes gebakken, de eerste regenbogen en glitters geschminkt en de eerste zakjes snoep en pakjes drinken verkocht. Met behulp van iedereen zijn inzet was eerste Pinksterdag op Ribs en Blues een groot succes en konden we natuurlijk niet anders dan met zijn allen afsluiten in de vrijwilligerstent met een gehaktbal en een drankje.

Ook op maandag was het weer heerlijk. Ietsje koeler dan de zondag, maar nog steeds zeer aangenaam. Ook op deze dag stonden we weer klaar om er een feestje van te maken. Na het verkopen van een heleboel eten en drinken en het bakken van een heleboel broodjes, was het aan het einde van de dag tijd om op te ruimen. Hier toonde ieder een fantastische inzet en was alles binnen een korte tijd opgeruimd. In onze gezamenlijke afsluiting in de vrijwilligerstent werden we nog extra bedankt door voorzitter Ton Groot Beumer.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *