Onder een stralende zon en met hoge temperaturen mochten wij de intocht van de W4Dgs in Vaassen muzikaal begeleiden. Na op vrijdagavond 16 juni om kwart over 6 uit Raalte te zijn vertrokken ging het via Deventer, Terwolde richting Vaassen waar het plein al vol stond Met trappelende kinderen. Een dweilorkest en de muziekvereniging Vaassen liepen ook mee. Gelukkig ligt Vaassen in een bosrijke omgeving waardoor wij merendeels in de schaduw onze optocht liepen.
Op het eind aangekomen stond er een verkoelend drankje klaar voor elk korps waarvan zeer dankbaar gebruik werd gemaakt. Hierna togen we via een verkorte route terug naar onze auto’s waarna de rit naar Raalte weer kon beginnen en we om iets over tienen weer bij de Klanken waren.
We kunnen concluderen dat het een geslaagd optreden en avond was.