Na een laatste keer repeteren in een koude Plaskerk was het vrijdagavond dan zover. Het Orkest had een concert ter ere van de lintjesregen. Personen uit gemeente Raalte die gedecoreerd zijn met een lintje waren uitgenodigd om het concert bij te wonen We moesten ons uiterlijk 19.15 uur melden bij het Annahuis. Hier wachtte een heerlijk kopje koffie/thee op ons. Ondertussen werd alles klaar gezegd in de kerk. Na het stemmen was het zover en begonnen we om 19.50 uur met spelen. De genodigden waren onderling gezellig aan de klets, waardoor de meesten niet door hadden dat we begonnen. Dit zorgde voor een aantal schrikmomenten. Het was een vrolijke bijeenkomst met verschillende gesprekken over het ontstaan van een lintje van oranje tot hoe je ervoor in aanmerking komt. Dit alles onder de muzikale leiding van het Orkest.
