Rond half 9 ging de slagwerkgroep op pad richting Mariënheem. Om half 10 werd het Wilhelmus gespeeld en na een korte toespraak gingen de vele kinderen met hun versierde fietsen achter de slagwerkgroep aan. De optocht ging door het dorp heen. Doordat Mariënheem de laatste jaren flink blijft uitbreiden, wordt de route met het jaar langer. Na ongeveer 50 minuten was de optocht terug bij het Asspel waar de spelletjes ter ere van Koningsdag gingen beginnen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *