Zaterdag 1 juni heeft het orkest in het centrum van Raalte een optreden gegeven in het kader van de IkToon-week. Het was gezellig druk op het plein en mensen luisterden aandachtig.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *