Donderdag 22 augustus hebben we ons gezicht laten zien in Luttenberg tijdens de optocht van het Luttenbergs feest. In verband met vakantieperiode waren we met een klein groepje van 9 personen, maar dat mocht de pret niet drukken. De organisatie was heel blij dat we konden komen, aangezien wij de enige muziekgroep waren die te boeken waren in de vakantieperiode.
Tijdens de optocht deden er allerlei wagens en groepen mee. Al met het al was het zeer gezellig!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *