De donderdag tijdens Stoppelhaene staat in het teken van de Oostcorso. Natuurlijk deden wij net zoals de voorgaande jaren weer mee!

De slagwerk liep gedurende de optocht mee. Het was gezellig druk langs de kant van de weg. De zon straalde volop, maar dat betekende ook dat het erg warm was tijdens het marcheren. Gelukkig stonden er twee keer vrijwilligers langs de kant van de weg met een verkoelend bekertje water.

Het orkest zat op hun vertrouwde plekje op de kruising bij Angeli Custodes. Onder de partytent voor wat schaduw werden de lege gaten in de optocht muzikaal ingevuld. Tegenover het orkest zaten de bewoners van Angeli Custodes en hun begeleiders/verzorgers. Er werd flink wat mee geswingd met de verschillende muziekstukken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *