Een muzikaal spektakel bij de Klasse(n)orkesten van “de Bolster” en “de Rietkraag”!
Wat was het geweldig! In samenwerking met onze vereniging gaven de Klasse(n)orkesten hun eindconcert – en dat deden ze met verve! Maar liefst twee keer zat ons clubgebouw tot de nok toe vol met enthousiaste leerlingen, trotse (groot)ouders en andere belangstellenden.
Aanstormend talent schitterde op het podium!
Na slechts zes lessen wisten de leerlingen van de saxofoongroep, slagwerkgroep en koperblazers ongelooflijke resultaten neer te zetten. Wat een muzikaliteit en enthousiasme! Een dikke pluim voor alle leerlingen én natuurlijk de muzikale leiding die hen zo goed heeft begeleid.
En we zijn nog niet klaar! Er volgen nog vijf scholen die dit prachtige muziektraject ingaan. We hopen dat dit voor veel jongeren het begin is van een lange muzikale reis!
Dit project werd mogelijk gemaakt door de fantastische samenwerking tussen Muziek Netwerk Salland, Tact en onze eigen muziekvereniging St. Caecilia.
