Net zoals voorgaande jaren deden we ook dit jaar weer mee aan NL Doet. Dit jaar was de NL Doet op vrijdag 14 maart en zaterdag 15 maart.
Vrijdag: Om 8.30 uur waren Jos en Harry bij de Klanken om leerlingen van het Carmel College te begroeten. Zo kwamen 9 meiden van het Carmel College met de mentor ons plein helpen schoonmaken in het kader van NL-Doet.
Zaterdag: Op zaterdag hebben meerdere vrijwilligers zich beziggehouden met verschillende taken in en om het gebouw. De handen werden uit de mouwen gestoken om de ramen te lappen, maar ook om de muren in de kelder in de voorstrijk te zetten. De muren zijn nu geel van de voorstrijk totdat ze gestuct worden.
Dit soort bijeenkomsten om samen de handen uit de mouwen te steken is zeer belangrijk voor ons als vereniging. We willen iedereen bedanken die hiervoor een steentje heeft bijdragen! Zonder al het vrijwilligerswerk is het praktisch onmogelijk om de vereniging te runnen!
