Op de vervroegde koningsdag op 26 april had de slagwerkgroep 2 optredens op de planning. 

Mariënheem

In alle vroegte zijn de slagwerkers naar Mariënheem vertrokken voor een rondje door het dorp met achter hun de kinderen met de versierde fietsen. 

Omdat we wat eerder vertrokken waren dan de planning is volgens betrouwbare bronnen het oude rondje opgepakt, om tijd te rekken. Voor 2 jonge slagwerkers de eerste keer mee op straat. De slagwerkgroep heeft zich weer mooi laten zien.

Genemuiden

Eind van de middag zijn de slagwerkers afgereisd naar Genemuiden voor een optocht door de stad. Hier hebben ze jaarlijks 2 optochten met koningsdag, ‘s ochtends en ‘s avonds. Hiervoor nodigen ze elk jaar andere muziekkorpsen uit en dit jaar mocht de slagwerkgroep zich tonen in de stad. 

De optocht bestond uit een aantal wagens, gemaakt door de scholen en hier kunnen ze dan een prijs mee winnen. De slagwerkgroep heeft zich op Koningsdag weer mooi kunnen tonen. Op naar het volgende optreden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *