Ook dit jaar waren onze slagwerkers weer van de partij tijdens de carnavalsoptochten in Raalte. Op zaterdag 14 februari liepen we mee in de Kinderoptocht, waarbij enkele leden voor het eerst een optochtervaring opdeden. Dat ging verrassend goed en met veel enthousiasme! Ons vertrouwde bijenkostuum maakte bovendien veel positieve reacties los bij het publiek.

Op zondag 15 februari volgde de Grote Sallandse Carnavalsoptocht. Na een korte wachttijd gingen we vol goede moed op pad. Ook hier kregen we veel leuke reacties langs de route en zorgden we voor een gezellige, muzikale bijdrage aan het carnaval.

Na afloop werd er nog gezellig nagepraat, waarmee een fantastisch carnavalsweekend werd afgesloten. We kijken nu al uit naar volgend jaar! 🐝

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *