Na enkele jaren van afwezigheid, was het dan vrijdag 30 september weer zo ver: De
Rommelmarkt in Heeten mocht weer plaatsvinden. In het verleden stonden we namens de
Drumfanfare met een kraam op deze markt en omdat we de plek hebben kunnen behouden,
staan we nu namens de hele vereniging. Nadat we donderdagavond de aanhanger hadden
gevuld met de goederen voor de rommelmarkt, gingen we vrijdagochtend vroeg op pad. Om
6:10 uur waren we op de plaats van bestemming en begonnen met het opbouwen van de
kraam. In eerste instantie was het behoorlijk fris, maar omdat we bezig waren was het goed te
doen. Toen we om 8:00 uur de kraam hadden ingericht werd het met de opkomende zon toch
nog kouder, maar gelukkig deed de zon goed zijn best en hebben we verder de hele dag
genoten van het mooie weer. Ondanks dat het 3 jaar was geleden dat de markt was georganiseerd,
ontbrak het niet aan koopjesjagers. Helaas was de inbreng vooraf niet te royaal, waardoor de opbrengst ook niet al te hoog was, maar ondanks dat hebben we genoten van deze dag.