Op 5 februari waren onze slagwerkers te horen bij het Benefietconcert “Iedereen warme voeten”. De insteek voor dit benefietconcert is het ophalen van geld voor gezinnen die door de gestegen kosten in financiële problemen zijn gekomen. Onze slagwerkers mochten een mooie muzikale bijdrage doen en waren blikvanger bij de ingang van Bij Lampe.

Het benefietconcert was een groot succes – er was een massale opkomst, waarbij maar liefst €12.000 werd opgehaald!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *