Op zaterdag 17juni, togen we richting Hardenberg om daar de intocht van de W4Dgs muzikaal te begeleiden. Wederom met een brandende zon begonnen we aan het defilé waaraan weer heel veel wandelaars in mee liepen. Opmerkingen als: helemaal uut Roalte, hoorden we regelmatig vanuit het vele toegestroomde publiek. Prachtig is het nog steeds als we over de
brug zo het centrum in lopen waar het altijd knetter druk is met winkelend publiek en familieleden met bloemen voor de vele, vele wandelaars. Na een korte pauze om iets te drinken konden we het hele eind weer teruglopen naar de de auto’s. Snel inpakken en met de airco volop aan richting
Raalte. Terugkijkend hebben we als slagwerkgroep St.Caecilia weer goed laten zien en horen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *