Weer een geslaagde Dorpsquiz!
Op zaterdag 22 november deed onze muziekvereniging opnieuw mee aan de Dorpsquiz in Raalte. Met maar liefst 88 deelnemende teams beloofde het weer een spannende en gezellige avond te worden.
Na de feestelijke aftrap ging iedereen enthousiast aan de slag met de vele opdrachten. Van creatieve uitdagingen en puzzels tot sportieve opdrachten en kennisvragen: er was voor ieder wat wils. Vanuit De Klanken werkte ons team fanatiek samen om zoveel mogelijk punten te verzamelen.
Of we uiteindelijk in de prijzen vallen, weten we nog niet. Wat we wél weten, is dat we samen een ontzettend leuke avond hebben gehad vol samenwerking, plezier en gezelligheid.
Bedankt aan iedereen die heeft meegeholpen, zowel tijdens de quiz als in de voorbereiding. Samen hebben we er weer een mooie editie van gemaakt!

