Het is een prachtige avond voor het optreden van ons B-orkest en de Slagwerkgroep op het vernieuwde marktplein in het centrum van Raalte. Het geheel geeft een gezellige indruk. Om 18uur zijn de slagwerkers al bij de Klanken om de beide aanhangers te laden en rond half-7 starten we met het
opstellen van Slagwerk, stoelen voor het orkest en geluidsapparatuur voor de strijkers. Daarbij moeten we ook enigszins rekening houden met de laag staande zon. De Slagwerkgroep beet de spits af en beurtelings speelden we 20 minuten, onder toezicht van een enthousiast publiek, tot 21uur. We sloten gezamenlijk af met ‘We will Rock You’, een mooie afsluiter van de avond.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *