Het orkest heeft een bijdrage geleverd aan dienst van het 50-jarige priesterjubileum van pastoor Verweij in de Kruisverheffing.
Voorafgaand aan de viering brachten we een zorgvuldig samengesteld “programma” Aan het eind van de lange dienst konden we nog even het indrukwekkende “Tochter Zion” (U zij de Glorie) ten gehore brengen, met aan het eind uitbundig trompetgeschal. Dit werd door het publiek beloond met een stevig
applaus

