13 december waren we er weer te gast, deze keer als “opmaat” richting de Kerst.
We brachten voor een ook nu weer razend enthousiast publiek, een gevarieerd programma,
waarbij vrijwel naadloos werd overgegaan naar kerstmuziek. Het luidkeels geroepen “we want more” konden we natuurlijk niet negeren en vol overgave werd een stevige toegift ten gehore gebracht.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *