En zo waren we deze week weer eens “ouderwets” te gast bij Swaenewoerd. Gelukkig niks meer in het teken van mondkapjes, spatschermen e.d. maar gelukkig weer (zoals het hoort) voor sfeer, warmte gezelligheid en dus een optimale kerstsfeer. De aanwezigen en muzikanten genoten weer met volle teugen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *