Op zaterdagavond 24 december – Kerstavond – mochten wij in Mariënheem het muzikale welkom en afscheid van alle bezoekers van de ‘Spectaculaire Kerstavond 2.0’ verzorgen. Met verschillende kerstnummers, waaronder Jingle Bells, Kling Klokje en Deck the Halls, brachten wij alle bezoekers in een echte Kerststemming. Samen met alle acteurs, zangers en dansmariekes hebben we een echte Kerstshow neer kunnen zetten.
Onder het genot van een warm drankje kon men de avond starten met mooie kerstmuziek. Daarna was er een kerstmis, waarbij het Kerstverhaal werd verteld op een originele, maar ook humoristische manier – namelijk door middel van muziek en toneel. Na de overvolle mis mochten wij de mensen met een warme muzikale klank weer naar huis toe zenden. Naast ons optreden met alle blazers, hebben we de mensen die deze mooie kerstavond de kerk van Mariënheem kwamen bezoeken, ook nog mogen verrassen met een solo van de trombonisten, welke in drietal ‘Stille nacht’ ten gehore brachten.

Tot slot hebben zowel Gerard (op Bugel) en Maikel (op Trompet) het koor met orgel tijdens de kerkmis muzikaal mogen begeleiden. Ontzettend knap en mooi gedaan!
Speciale dank aan Yara en Jente die spontaan met ons mee hebben gespeeld. Met zijn allen hebben we een onwijs mooi Kerstoptreden neer kunnen zetten. En aan het einde kon natuurlijk een glaasje Glühwein (of chocolademelk) met krentenbrood natuurlijk niet ontbreken om de avond goed af te sluiten.
