Op 14 april barstte het grote eindconcert los, en wat hebben we genoten! Maar liefst drie klassen waren de afgelopen weken druk aan het oefenen om een spetterend optreden neer te zetten. Eén klas van De Horizon en twee klassen van De Vogelaar namen deel aan het Klasse[n]orkest, en lieten hun muzikale talenten horen aan hun publiek.

Vanwege het grote aantal leerlingen én belangstellende toeschouwers was het concert deze keer niet in ons eigen muziekgebouw, maar in het prachtige HOFtheater. Wat een belevenis voor de kinderen om op zo’n groot podium te mogen optreden! Hoewel het jammer was dat ze daardoor ons eigen muziekgebouw nog niet konden bewonderen, maakte de sfeer in het HOFtheater alles meer dan goed.

De kinderen straalden van enthousiasme en lieten zien wat ze in korte tijd hadden geleerd. De samenwerking tussen de leerlingen, hun docenten en ons orkest zorgde voor een middag met mooie muziek, vrolijke gezichten en trotse ouders. Een groot applaus voor al het jonge talent – wat hebben ze het fantastisch gedaan! Op naar nog veel meer van zulke mooie muzikale momenten!

Op 13 mei starten er wederom 2 scholen met Klasse[n]orkest. Dit keer zijn de Zonnehof en de Kwintijn aan de beurt!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *