Koningsdag stond voor het Orkest in het teken van een strakke planning. Om 10.15 uur moesten we aanwezig zijn bij Swaenewoerd, want om half 11 begon de Aubade. Aangezien het nog wat fris was, bleven de meeste ouderen binnen. Daarom werd het Wilhelmus twee keer ten gehore gebracht, zowel buiten bij het hijsen van de vlag als binnen waar iedereen zich had verzameld. We hebben verschillende muziekstukken gespeeld en ondertussen werden de bewoners voorzien van tompoezen, soesjes en oranjebitter. De stemming zat er al snel goed in en de polonaise werd ingezet. Tegen half 12 zat het optreden erop en moest alles snel ingepakt worden, aangezien we door moesten naar Schuilenburg.Om 12 uur starten we met ons korte optreden in Schuilenburg. De muziek werd herkend en er werd door verschillende bewoners meegezongen. Na een half uur was het voor de bewoners tijd om te gaan genieten van hun warme maaltijd. Het blijft leuk om iedereen te laten genieten van de muziek!




