Op 7 oktober was het voor ons orkest weer tijd voor de traditionele muziekestafette Heino.
De 11e inmiddels alweer en omdat wij aan alle 11 edities hebben deelgenomen viel de elfde
van de elfde voor ons vroeg dit jaar.

Na het mooie en geslaagde optreden van 2022, met uitbreiding van een “gelegenheidscombo”, moesten we toch weer iets anders bedenken. Er is namelijk maar 20 minuten beschikbaar om te knallen.
Nou, dat is Ton i.s.m. de muziekcommissie prima gelukt. We hadden dan wel geen combo dit jaar maar wél de ondersteuning van enkele enthousiaste collega muzikanten van “Ons Genoegen”, waarvoor dank!

Gestart werd er met het indrukwekkende en zeker niet gemakkelijke “Moment for Morricone”
wat direct in de smaak viel bij het volop aanwezige publiek. Hierop volgden het rustige “Dont look that blue again” en “Queens Park Melody”. Als uitsmijter hadden we “de Engelbewaarder” op het programma staan. Daarbij hadden we verwacht dat meerderen ons hiermee waren voorgegaan. Maar nee hoor, zelfs de organisatie was verbaasd dat wij de eersten waren die dit populaire nummer in het estafette weekend ten gehore gingen brengen.

Het bleek een goede keuze, het publiek deed volop mee en het was dik feest in de kerk.
Voorzien van een staande ovatie maakten we voldaan plaats voor de volgende deelnemer(s).

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *