Op zaterdag 5 oktober heeft ons orkest een geweldig optreden gegeven tijdens de Muziekestafette in Heino! De kerk zat bomvol β het was nog nooit zo druk! π Met zoveel enthousiaste luisteraars hebben we flink van ons laten horen, en wat was het een mooie ervaring!
Dank aan iedereen die erbij was en heeft genoten van onze muziek. Samen hebben we er een onvergetelijke middag van gemaakt! πΊπ΅



