19 oktober was het zover, ons concert met de vereniging in het Hoftheater. Ruim 30 jaar geleden traden we voor het laatst samen op. Er was een afwisseling van muziek en de avond werd afgesloten met een gezamenlijk slotstuk: Highland Cathedral

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *