Op zaterdag 15 maart hebben we met een enthousiaste groep genoten van de Nacht van de Militaire Muziek. Om 15.45 uur verzamelden we bij het muziekgebouw om daarna verdeeld over auto’s te vertrekken richting Soesterberg. De locatie was spectaculair. De verschillende podia waren tussen de verschillende gevechtsvliegen en militair materiaal. Toen het buiten donker werd, werden de verschillende objecten schitterend uitgelicht. Het thema van dit jaar was: Noaberschap. Een passend thema in roerige tijden waarin muziek een essentiële verbinding kan maken.  Naast de muzikale hoogtepunten was het ook een gezellige avond, waarin we onder het genot van goed eten en fijne gesprekken hebben genoten van het samenzijn. Rond half 1 keerden we moe maar voldaan terug richting Raalte, met een prachtige ervaring rijker!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *