Een al jarenlange traditie, dat we mogen spelen op uitnodiging van de vrienden van de Hartkamp op het Stöppelhaenefeestje dat de bewoners krijgen aangeboden. Een hele gezellige avond in een volle zaal met enthousiaste mensen, veel vrijwilligers, lekkers bij de koffie en natuurlijk ontbreekt een borreltje niet. Een aantal bewoners vallen direct op, met een lach van oor tot oor en de maat mee tikkend of zelfs door te mee slaan. En dan blijkt later, die hebben vroeger ook een instrument gespeeld. Er wordt genoten, de meesten iets onopvallender, van de voor hen herkenbare muziek.

Het hoogtepunt van de avond is het bezoek van de Oogstkoningin en de hofdames, de bij St.Caecilia wel bekende Mirjam Borger, met haar vriendinnen Mariëlle Holterman en Elma Vosman. Samen met de Sallandse Boer Marc Rensen gaven ze antwoord op de veel gestelde vraag; “Woar ben ie der ene van?” Een mooi moment voor ons om even een pauze in te lassen, zodat de vragen rustig beantwoord konden worden.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *