Afgelopen dinsdag 26 november waren we naar lange tijd weer te gast bij Krönnenzommer in Hellendoorn.
Er was volop interactie met het publiek, vooral door de manier waarop Ton iedereen bij het programma betrok en er werd dan ook weer volop meegedeind en meegezongen. Niet meer zo lang wachten, daar waren de muzikanten, organisatie en het zeer enthousiaste publiek het over eens.
