Zaterdag 29 maart was het dan eindelijk zover. Wij mochten eindelijk ons langverwachte optreden geven op zorglocatie Swaenewoerd ter ere van hun 75-jarig bestaan. Oorspronkelijk gepland in januari, moest het optreden toen helaas worden uitgesteld vanwege een Noro-virusuitbraak. Des te mooier was het om nu alsnog met onze muziek bij te dragen aan deze bijzondere mijlpaal!

Voor ons orkest was dit optreden extra speciaal, omdat we precies 75 jaar geleden ook aanwezig waren bij de opening van Swaenewoerd. Het was een leuke ervaring om dit jubileum te vieren samen met de bewoners en medewerkers.

Het optreden begon met het herdenken van Johan op de Woerd. Hij was naast lid van ons orkest ook vrijwilliger op Swaenewoerd. We begonnen het optreden met het ontroerende muziekstuk Hallelujah.

Maar er was ook ruimte voor vreugde: later werd er zelfs gedanst en zongen medewerkers samen met bewoners een zelfgeschreven lied op de melodie van De Engelbewaarder.

De warme ontvangst en enthousiaste reacties maakten deze middag tot een feest. We kijken met veel plezier terug op een optreden vol muziek, herinneringen en verbondenheid.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *