Afgelopen zaterdag hadden wij slagwerkavond in Oldenzaal met de 4 slagwerk groepen van Roy Hendriks: Semper crescendo, SDG Westerhaar, Excelsior Lonneker en wij natuurlijk. Wij sloegen de avond af met anger, sad Happines, daarna speelden wij 1918 en een knaller op het eind red beat. Daarna speelde Excelsior lonneker zij speelde 4 nummers 1 nummer van hen was haka energy wat gebaseerd is op een rugby openings dans. Toen zij klaar waren begon Semper crescendo. Semper speelde 6 nummers met een liedje lacasa de papel, bella Ciao. SDG Westerhaar sloot de avond af met 6 nummers met onder andere de intro song van de formule 1 dit was de laatste slagwerk avond dat Westerhaar mee deed omdat Roy en SDG uit elkaar gaan. Het was een mooie avond met mooie muziek, veel inspiratie
opgedaan voor toekomstige nummers wij hebben ervan genoten.