Aanstaande zaterdag is de datum dat ons muzikale festijn gaat plaatsvinden: Muziekvereniging st. Caecilia Raalte – St. Caecilia in Concert Together Again

De afdelingen van onze vereniging hebben hun krachten gebundeld voor een spetterend gezamenlijk concert. Dit muzikale evenement vindt plaats op zaterdag 19 oktober om 20:00 uur in het Hoftheater in Raalte.

Wat kun je verwachten?

– Het Orkest, onder leiding van Ton Nieuwkamp, brengt een prachtig repertoire vol populaire en herkenbare muziek.

– Music4You, een samengestelde groep met onder andere onze leerlingen, laat hun talenten horen onder leiding van Maikel Kremer.

– De Slagwerkgroep, geleid door Roy Hendriks, zorgt voor een dynamisch ritmisch spektakel met trommels en diverse percussie-instrumenten.

Een gevarieerd programma dat je zeker niet wilt missen!

Kaartjes zijn nu verkrijgbaar voor slechts €10,00 via: https://www.hoftheater.nl/…/st-caecilia-in-concert…/ Wees er snel bij en kom genieten van een geweldige muzikale avond!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *