Ondanks een grijze en regenachtige vrijdagavond trokken onze slagwerkers vrijdag 6 februari vol enthousiasme naar de verlichte carnavalsoptocht in Enschede. Samen met een bevriende vereniging vormden zij een indrukwekkende groep en zorgden zij voor een sfeervol en energiek muzikaal optreden.
Hoewel het weer voor iets minder publiek zorgde, zat de stemming er goed in en werd er volop genoten van de muziek en de gezelligheid. Na afloop werd de geslaagde avond gezamenlijk afgesloten met een gezellig samenzijn.
Een mooie avond vol muziek, plezier en samenwerking!


