Zaterdagmiddag 15 juni stond de slagwerkgroep alweer klaar voor de intocht van een
wandelvierdaagse van Hardenberg, hier waren veel kinderen aanwezig die met hun school meeliepen. Het was leuk dat er veel mensen langs de kant van de route stonden om de kinderen aan moedigden, dit voelde tevens ook als een aanmoediging voor de slagwerkers. Het was mooi weer en erg gezellig.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *